Τετραήμερη Γιάννενα περιγραφή διαδρομής, & εντυπώσεις Ήταν Πέμπτη πρωί όταν είχαμε ήδη ξεκινήσει από το σχολείο με το λεωφορείο μας για τον προορισμό μας τα Γιάννενα.Έπειτα από 3 ώρες κούραση, είχαμε φθάσει.Καθώς αντικρύσαμε την πόλη επισκεφθήκαμε ένα Σπήλαιο της Περιοχής.Η ξεναγός αφού μας καλώς όρισε,μας καθοδήγησε σε ολόκληρο το σπήλαιο. Αφού ανεβήκαμε στην έξοδο έπειτα από πολύ ιδρώτα, μας δώθηκε ελεύθερος χρόνος στην μαγεμένη αυτή πόλη για περίπου τέσσερις ώρες. Στην διάρκεια της ημέρας πέρασα τις ώρες μου με τις κολλητές μου κάνoντας βόλτα στο κέντρο της πόλης.

Page 1: ΓΕΛ Κάτω Μηλιάς - Εντυπώσεις της μαθήτριας Καρακούση Ελευθερίας (Α1) από την εκδρομή στα Ιωάννινα στις

Τετραήμερη Γιάννεναπεριγραφή διαδρομής,

Page 2: ΓΕΛ Κάτω Μηλιάς - Εντυπώσεις της μαθήτριας Καρακούση Ελευθερίας (Α1) από την εκδρομή στα Ιωάννινα στις
Page 3: ΓΕΛ Κάτω Μηλιάς - Εντυπώσεις της μαθήτριας Καρακούση Ελευθερίας (Α1) από την εκδρομή στα Ιωάννινα στις

Την δεύτερη ημέρα αφού φάγαμε πρωινό και ετοιμαστήκαμε, ακολουθήσαμε το πρόγραμμα μας το οποίο περιλάμβανε (επίσκεψη στο νησάκι της Κυράς Φροσύνης,στο κάστρο κοντά στην λίμνη και βραδινή έξοδο). Με το λεωφορείο είχαμε φθάσει στην λίμνη άπο όπου εκεί πήραμε ένα καραβάκι για να μετακινηθούμε απέναντι.Ήταν ένα μέρος ονειρικό.Αφού φύγαμε από το νησάκι μας δ;oθηκε πάλι ελεύθερος χρόνος στην πόλη.

Καθώς βράδιασε πήγαμε στο ξενοδοχείο για να ετοιμαστούμε για την βραδινή μας έξοδο.Έπειτα από λίγο περπάτημα βρεθήκαμε μπροστα στην ταβέρνα η οποία ονομαζόταν Στοά του Λούλη.

Page 4: ΓΕΛ Κάτω Μηλιάς - Εντυπώσεις της μαθήτριας Καρακούση Ελευθερίας (Α1) από την εκδρομή στα Ιωάννινα στις

Οι μέρες καθώς κυλούσαν ευχάριστα, το Σάββατο δεν άργησε να φθάσει.Το πρωινό δεν περιελάμβανε κάτι διαφορετικό από τις προηγούμενες ημέρες.Το πρόγραμμα μας επιφύλλασε να συναντήσουμε από κοντά ένα από τα θρυλικότερα μαντεία της αρχαιότητας το «Νεκρομαντείο Της Πρέβεζας». Είναι χτισμένο στην κορυφή ενός λόφου, στον οποίο κατέληγαν οι επισκέπτες από το Ακρωτήρι Χειμέριο του χωριού Αμμουδιά, για να επικοινωνήσουν με τις ψυχές των αγαπημένων τους προσώπων, καθώς αποτελούσε την είσοδο στον κόσμο των ψυχών. Στη συνέχεια ο δρόμος μας έβγαλε σε μια παραθαλάσσια  κωμόπολη που βρίσκεται στο βορειοδυτικό τμήμα του νομού Πρέβεζας την Πάργα.Το πρώτο πράγμα που αντίκριζε κανείς όταν έφθανε σε αυτήν την ουτοπική πόλη ήταν μικρά μαγαζάκια,τα οποία πουλούσανε πολλά σουβενίρ. Επίσης ήταν γεμάτη με παραδοσιακές ταβέρνες, οι οποίες σε προϊδέαζαν να κάτσεις με την παρέα σου και έχοντας ως θέα την καταγάλανη θάλασσα πάνω στην οποία έπεφταν οι ακτίνες του ηλιόλουστου και ζεστού ήλιου να γευτείς τις παραδοσιακές γεύσεις του τόπου και τα περίφημα ρακόμελα.Η μέρα μας δεν θα μπορούσε να τελειώσει χωρίς να επισκεφτούμε το Κάστρο, από όπου εκεί ψηλά μπορούσαμε να δούμε ολόκληρη την πόλη.

Page 5: ΓΕΛ Κάτω Μηλιάς - Εντυπώσεις της μαθήτριας Καρακούση Ελευθερίας (Α1) από την εκδρομή στα Ιωάννινα στις
Page 6: ΓΕΛ Κάτω Μηλιάς - Εντυπώσεις της μαθήτριας Καρακούση Ελευθερίας (Α1) από την εκδρομή στα Ιωάννινα στις

Δυστυχώς κάπου εδώ το ταξίδι φτάνει στο τέλος του. Ο δρόμος της επιστροφής ξεκίνησε νωρίς το πρωί με τις βαλίτσες γεμάτες και τις καρδιές μας πλυμμηρισμένες αναμνήσεις από ένα αξέχαστο ταξίδι.Καθώς αποχωρήσαμε από το παραδοσιακό ξενοδοχείο επισκεφτήκαμε το Μουσείο του Βρέλλη το οποίο φημίζεται για τα κέρινα ομοιώματα.Τέλος μία τελευταία στάση στο Μέτσοβο για φαγήτο ολοκλήρωσε την πορεία του ταξιδιού μας.

Page 7: ΓΕΛ Κάτω Μηλιάς - Εντυπώσεις της μαθήτριας Καρακούση Ελευθερίας (Α1) από την εκδρομή στα Ιωάννινα στις