Upload
max-zalevski
View
1.028
Download
0
Embed Size (px)
DESCRIPTION
Контекстна реклама. Як підготувати успішну рекламну кампанію.
Citation preview
Контекстна реклама
Максим Залевський
aContext.com.ua
Схема організації рекламної кампанії
Рекламна кампанія
Група
Ключове словоОголошення
Група
Ключове словоОголошення
Розрахунок оплати за клік
Кінцевий прибуток з однієї продажі * Відсоток переходів = Max сума оплати за клік
100 $ (прибуток з продажу) * 0,01 (процент переходів) == 1 $ (макс сума плати за клік)
Сервіси контекстної реклами
• https://adwords.google.com.ua/
• http://direct.yandex.ua/
• http://begun.ua/
• http://context.meta.ua/
• http://context.bigmir.net/
Сервіси підбору ключових слів
Використання сервісів, систем контекстної реклами й/або пошуковими системами:
• Adwords.google.com/select/Tools
• Wordstat.yandex.ua;
• Adstat.rambler.ru;
Статистика конкурентів
якщо статистика відкрита:
• http://top.bigmir.net/
• http://catalog.i.ua/
• lіveіnternet.ru;
• top100.rambler.ru;
• top.maіl.ru
Інші методи підбору ключових слів
• Аналіз сайтів конкурентів;
• Аналіз зовнішніх факторів (анкори посилань );
• Аналіз внутрішніх факторів (позначки-теги keywords, descrіptіon, слова, виділені в теги < h1 >, < b >, < strong > і т.д.).
• Використання готових баз ключових слів, наприклад, http://www.pastukhov.com/.
Створення первинного списку
Записуємо слова та фрази які приходять в голову:
• Квіти
• Рози
• Букети
• День Святого Валентина
• Весільні букети
• подарунки
Уточняємо список
Уточнені слова знизять імовірність переходів нецільових відвідувачів:
• [послати] квіти [Львів]
• [послати] рози [Львів]
• День Святого Валентина [подарунки Львів]
• [Львів] Весільні букети
• [послати] подарунки [Львів]
Статистика пошукових запитів
Більшість користувачів застосовують 2-3 слова в пошуковому запиті
Групування ключових слів
Група1: Весілля
• Весільні квіти
• Весільні букети
• Весільні троянди
Група 2: День Святого Валентина
1. Квіти на день Святого Валентина2. Подарунки на день Святого Валентина3. Троянди на день Святого Валентина
Група 3: Квіти
1. Доставка квітів2. Покупка квітів3. Букети квітів4. Кошики квітів
Група 4: Троянди
1. Доставка троянд2. Замовити троянди3. Покупка троянд4. Букети троянд
Група 5: Львів
1. Доставка троянд Львів2. Доставка квітів Львів3. Весільні букети Львів4. Букети квітів Львів
Формуємо логічні групи ключових слів для подальшого створення окремих рекламних груп
Групування по частоті запитів
фінансові послуги > 1000
(ключові фрази пов’язані з букетами квітів, які зустрічаються в запитах більше 1000 разів у місяць)
фінансові послуги < 1000
(ключові фрази пов’язані з букетами квітів, які зустрічаються в запитах менше 1000 разів у місяць)
фінансові послугиринок фінансових послуг
види фінансових послугринок фінансових послуг +в україніструктура ринку фінансових послугхарактеристика фінансових послуг
Види заголовків оголошень
Застосовуємо ключові фрази в заголовках:Відкрий свій бізнес 6000$Консалтинг по фінансовому плануваннюНадійна консультація по податкахРозрахунки по фінансовому плануванню
Застосовуємо питання та заклики:Потрібні весільні букети?Шукаєш ділового партнера?Відкрий салон дизайну?
Включаємо назву регіону “Ковка зі Львова”, “Аптека на Подолі”Вказуємо ціну при необхідності “Котедж в Карпатах 80000$”
Додаткові слова:1. Легкий2. Корисний3. Дешевий4. Якісний5. Чудовий6. Швидкий
Ефективні рекламні оголошення
Пластикові вікна від 500 у.о. Спішіть!Продаж пластикових вікон KBE, REHAU, VEKA… Монтаж! Дзвоніть!
Додаткові слова:1. Спішіть2. Дзвоніть
3. Купи4. Замов5. Загрузи6. Прочитай
Відкрий салон дизайнуВигідна справа + навчання за 6000$Художня ковка - престижний бізнесvip-zalevsky.com.ua
Сервісний центр SamsungРемонт комп’ютерної техніки, мобільнихтелефонів, фотоапаратів і т.д.
Мінус-слова:- бесплатно- халява- скачати
Цільові сторінки• Цільова сторінка і рекламне оголошення відповідають один одному у формулюванні та графічному
представленні
• Бажана дія відвідувача виражена максимально ясно, не виникає путаниці з іншими діями та двозначності
• Сторінка не перевантажена і немає посилань на інші розділи
• Опис і зображення висвітлюють переваги товара/послуги посилюючи бажання замовити його
• Зміст сторінки та зображення пояснюють вигідідність покупки, шляхом опису особливостей товару
• «Спеціальні пропозиції» мотивують відвідувача до швидкої покупки
• Згадано використання сервера захисту (гарфічно та текстом)
• На сторінці вказано географічне місцезнаходження вашої компанії і повна контактна інформація
• Довірені асоціації, філії та їх члени перераховані (чи вказані їх логотипи)
• Ясно обумовлені умови доставки
• Ясно визначені умови повернення товару
• Вказаний гарантійний термін
• Для допомоги та консультацій вказані телефон чи голосовий чат
• Рекомендації та відгуки складають реальні цитати, з вказівкою імені та адреси автора
• Ваш «заклики до дії» та кнопку «Замовити» легко знайти
• Ви застосовуєте систему моніторингу для дослідження ефективності, CTR і рейтинга переходів кожного рекламного оголошення.
Моніторинг рекламної кампанії
Запустіть компанію та залиште на 2 дні. Після чого виміряйте:
• CTR оголошення і кодного ключового слова
• Середню позицію оголошення і ключових слів
• Вашу середню плату за клік CPC
• К-сть показів по кожному ключовому слову
Вимірюємо прибутковість ROI
ROI = ((продажі - витрати)/ витрати)*100
Наприклад сума продажу становить 1400$, при інвестиції – 500$
ROI = ((1400-500)/500*100 = 180% - хороша прибутковість
Відділяємо покупців від глядачів
Корисні поради
• Додавайте хоча б одну рекламну групу (5-10 подібних ключових слів) кожні 2 дні
• Слідкуйте за рекламними групами і оптимізуйте щодня
• Важливо не кількість трафіку а показник прибутковості ROI
• Знижуйте вартість кліку, пока не досягнете мінімального
• Якщо не отримуєте результату – збільшуйтекількість ключових слів
Використані джерела
• Алексей Яковлев, Александр Чупрун Контекстная реклама. Основы, секреты, трюки
• Контекстная реклама в Интернете. Настольная книга рекламиста
• Интернет-реклама: итоги и перпективы. Рекламные возможности Яндекса. Практический семинар
Контакти
Максим Залевський
Сайт: http://acontext.com.ua/
Блог: http://webanalitic.blogspot.com/
Twitter: maxzalevskiemail: [email protected]Телефон: +380 67 252 10 68