Diari personal

jona97

Vaig dormir molt poc perquè tenia molts

nervis, així que em vaig aixecar mort de

son, vaig esmorzar un suc, em vaig vestir

i vaig començar a pentinarem... Quan vaig

acabar, vaig agafar l’equipatge i vaig sortir

de casa.

Al arribar a l’escola ens vam trobar tots al gimnàs i seguidament vam sortir per la porta, vam guardar l’equipatge i vaig seure amb l’Eric a l’autocar. Al principi del viatge estàvem molt avorrits, però l’Uri es va seure al costat meu i ens va ensenyar un joc que es deia “triangles i rodones”.

Vam passar tot el trajecte jugant a aquell joc. Quan vam arribar a Ribes de Freser vam esmorzar i desprès a les 11:10 am, vam arribar a Vall de Núria sobre les 11:50 am, vam entrar a l’hotel, ens vam instal·lar a les habitacions i vam anar a dinar.

Desprès de dinar vam fer un taller de medi ambient, ens van explicar el funcionament de la depuradora, el reciclatge... Desprès vam tenir temps lliure fins les 20:30 que vam anar a sopar al buffet de l’hotel.

Desprès de sopar ens van fer una xerrada de seguretat, i vaig estar tota la nit d’exemple de l’explicació de la monitora, desprès vaig estar amb l’Eric, el Raúl i l’Ivan Platero fent el tonto fins la 01:30 o així, fins que ens vam anar a dormir.

Al dia següent l’Uri ens va aixecar cantant “Cada dia al dematí, canta el gal kikiriki”, vam esmorzar i vam anar a una cabanya per fer el taller de raquetes de neu, desprès de posar-nos-les vam començar a caminar amb elles, al principi era incòmode, però al final t'acabaves acostumant.

Desprès de dinar, vam fer el taller

d’orientació, el meu grup va quedar l'últim

de tots, però m’ho vaig passar molt bé

amb el meu grup jugant amb la neu

mentre que buscàvem la fita.

Més tard vam anar a sopar al buffet i desprès vam fer un taller d’astronomia, va estar molt avorrit, perquè només vam poder fer la teoria ja que el cel era negre.

L’Uri ens va despertar de la mateixa manera, cantant la seva cançó. Desprès d’esmorzar vam fer una excursió a Queralbs, la caminada va ser mortal, vam estar unes 3 o 4 hores caminant sense parar.

Desprès de la baixada a Queralbs, vam menjar, i més tard vam fer un taller del Cremallera, aquell taller s’hem va fer molt pesat perquè estava molt cansat de caminar tant per anar a Queralbs.

Per fi va acabar el taller del Cremallera, i vam anar a sopar a l’hotel, desprès del temps lliure, i per la nit vam fer una “festa” perquè era l’ultima nit que passàvem a l’hotel.

Al aixecar-nos vam començar a fer l’equipatge, vam esmorzar a l’hotel i vam anar fer 3 activitats durant tot el matí, tir amb arc, fer un iglú i anar amb trineus per una baixada. Al acabar les activitats va, dinar a l’autoservei i desprès vam agafar el cremallera a les 14:00 per anar cap a Terrassa...

Només hauran sigut 4 dies de convivències, però el que he viscut amb els meus companys i el meu “tutor legal” no ho oblidaré mai...