Forårsturen 2014 april maj Torsdag 10.04.2014 Turen startede med at pakke bilen og køre til Flensborg, her fik vi pakke og jeg fik limet ny hane på gråvandstanken. Alt var ok til jeg skulle sætte prop i vandtanken så knække håndtaget, heldigvis havde Tina en anden. Ud og handle i Fakta og så mod syd. vi kørte til Kaltenkirchen, hvor der er en gratis AC plads ved et Thermenalbad ser rigtig dejligt ud. Ved ankomsten stank bilen af gas, hvad var der nu galt, var det køleskabet eller noget andet, gasflasken var helt iset som følge af stort forbrug. Efter list søgen og held opdager jeg at omløberne til gasinstallationen er så løse at de kan skrues med fingrene, jeg spændte den sammen og åbnede for gassen igen, tilsyneladende tætte, så gasalarmen til og så i seng. Fredag 11.04.2014 Efter er snak med et dansk på fra Ålborg, bestemmer vi os for at køre til Hann.Münden, hvor der er en AC plads, den ligger meget fint ved den gamle by. 6€ for 24 timer, her kludrede jeg i det så jeg fik en forker billet, nå vi håber på det bedste. Oscar og jeg var ude og gå en tur i byen inde aftensmaden.

Page 1: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

Forårsturen 2014 april maj

Torsdag 10.04.2014

Page 2: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

Efter vi havde spist bestemte vi os til at flytte til en gratis plads i den anden ende af byen, for at udgå eventuelt brok eller bøde næste dag.

Lørdag 12.04.2014 Vi blev enige om at turen videre frem skulle gå til Koblenz, og videre langs Mosel. I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause på en resteplads.

Vi køret lidt videre og i Alken er der en AC plads til 4-5 vogne max 6,5 m gratis men der er heller ikke noget, der er ikke engang en skraldespand. men den ligger med en fin udsigt og lige i udkanten af byen.

Page 3: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

Søndag 13.04.2014 Efter er morgentur med Oscar kørte vi videre langs Mosel. Vi fik tømt tanke i Zell, og kørte videre til Ûrzing hvor vi bor på AC pladsen fin plads lige ned til vandet 8€ incl. vand og tømning for overnatning ekster for strøm .

Mandag 14.04.2014 Dagen startede med en tur til bager, og efter morgenmaden tømte vi tanke og fik fyldt vand på. Vi valgte at køre direkte efter takmen i Wasserbill og derefter til Amneville, vi tankede 72 litter til 902 km rigtig pænt. Ved tanken købte vi kaffe, så der er lidt på lager igen. Og så svigtede nøglen igen til centrallåsen slod. Efter handel i Cora lørte vi mod pladsen da vi holdt for rødt svingede en tosse med hænger rundt og tabte en vaskemaskine der ramte ind i foreste venstre hjørne, der kom en lille bule i plastikken og en ridse, han stak af uden af standse, men gassede op i stedet for.

Tirsdag 15.04.2014 var nede ig bade inden vi kørte videre til Outlet hvor sanne søbte en skjortebluse og vi købte begge et par sko i Lafuma, derefter kørte vi lige ind og handlede lidt mad og den hvide AC bog inden vi kørte videre til Metz, hvor vi overnattede på AC pladsen, her mødte vi Jan der vart tidliger fisker og boede i Hanstholm, han var på vej jem efter at han havde været i Maroko siden oktober, vi havde en hyggelig aften med kaffe og hans hjemmebagte brød og hjemmelavede solbærsyltetøj.

onsdag 16.04.2014 Kørte fra Metz mod Dijon var lige inde og handle lidt i Dechatlon, inden turen rigtig gk mod syd , overnatter på en AC plads i Shemin De Saussy N47.26.063 E5.02.667 3,5€ for ophold vand og tømning og der var 2 pæne toiletter.

Page 4: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

Torsdag 17.04.2014 Efter tømning af tanke og fået vand på kørte vi videre, turen blev ikkeså lang da vi efter at være inde og handle i ATAC marketet i Poully-En-Auxois, kørte vi over til en lille havn ved kanalen der går gennen byen. her spiste vi til middag ogbestemte os for at blive, og inden længe var der to andre ACer. Efter aftensmaden var jeg lige ude og løbe ne tur langs kanalen. Der kom nogle og bad os om at være væk inden kl.7:30 da de skulle opstille nogle boder, men ellers var det ok at blive natten over.

fredag 18.04.2014 Kørte videre mod syd efter et par ophold kørte vi sidst på fagen fra og til den lille bjerglandsby Murol hvor vi parkerede på p pladsen lige over byen der var fint internet fta turistkontoret 2 grader om natten og 4 om morgenen. Planlagde e tur over bjergene men på byens facebook side stod at det sidste pas først var blevet åbnet i dag den 18 så det blev der ikke noget af.

Page 5: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

Billedet viser også hvor meget sne der er. Lørdag 19.04.2014 Kørte videre af små veje tilmtorvejen men blev tiltrukket af en by der lå højt oppe så den måtte vi se byen var St Flour hvor vi gik en tur. Der var marked i byen men det var lige ved at lukke. Det er en by der helt sikkert er mulighed for at overnatte i.

I byen opdagede vi at der ikke så langt derfra var en norm klødt og jernbanebro, cå ve måtte vi se, såvi kørte til Gorges de la Truyere og så broen og floeden La Truyere.

Page 6: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

Derefter kørte vi videre indtil jeg blev nysgerrig da der var et skilt der viste af til Tarn, så vi dregede af og overnattede på en AC plads i La Canourgue ger er gratai ophold vand og tømning.

Lørdag 20.04.2014 Morgenen startede kold og våd 4 grader, efter en tur i byen tog vi et bad i bilen og bestemte at vi kørte videre mod Gorges du Tarn, of følge floden og kløften for at ende i Ales. Selv om det var gråt og lidt regn var det en smuk tur.

Page 7: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

Søndag 21.04.2014 I morges var det ikke så koldt, medens Oscar og jeg gik en tur lavede Sanne morgenmad, og jeg fik skrevet til Jens og ønsket ham tillykke. Vi køret videre fra Ales med mål til AC pladsen i Balaruc-Les-Bains, en bade og ferieby lidt fra Sete. Det er ikke den bedste plads men der er ikke så lant ned til vandet, hvor vi har været nede og gå en god tur. 7€ incl tømning og vand opkræver kommer kl 8

Tirsdag 22.04.2014 I dag er det min 65 års fødselsdag. Efter en gåtur med Oscar og morgenmad kørte vi mod Beziers for at handle i Dechatlon, jeg fik mig to par bukser og et par læbeshorts, der var to butikker, og vi startede selvfølgelig i den forkerte, fik også købt til Moster. derefter kørte vi ud til Canal du Midi og sluserne, det regnede men blev tørvejr så jeg kunne se dem.

Efter kanal kørte vi videre for at finde en overnatningsplads, og endte på en AC plads i Gruissan den koster 8,5€ incl.

Page 8: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

vand og tømning, der er fin udsigt ud over vandet og lige ved en fin strand.

Onsdag 23.04.2014 Efter morgenmaden var jeg ude og købe 5 km langs stranden, der var en fin betonsti langs stranden, jeg tog et bad under den kolde brudser der var til at vaske sig med efter havbad. Vi kørte derefter mod Perpignan. Vi spiste fokost ved en på P-plads ved vandet lige inden vi kom til Port-la-Nouvelle.

Derefter kørte vi til AC pladsen i Port-la-Nouvelle, 4€ for ophold muligvis også incl. et bad på den nærliggende campingplads. Der er tømning med i prisen men ikke vand.

Page 9: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

Torsdag 24.04.2014 kørte fra pladsen omkrinh kl 10 nu var støjen for meget, Oscar og jeg havde gået vores morgentur ind til byen og set på havnen samt manden der samlede huldelorde op og sprøjtede hvor der var lort og hvor hundene pissede,

Kørte derefter længere mod syd og nød vi en tur til stranden hvor der blev surfet fra stranden.

krte derefter videre til XXXXX hvor vi bor på AC pladsen, godt nok noget rodet vi kørte ind fordi bommen var oppe, men vi kunne ikke få et billet til at komme ud så jeg måtte på turistkontoret for at få hjælp, og der kom også en for at hjælpe, så vi aftalte at vi i morgen fredag kl. 10 ville blive lukket ud.

Fredag 25.04.2014 Som aftalt kom han og lukkede os ud vi batalte 6,1€ og gav ham en flaske Madera for ulejligheden, Da det blæste og var overskyet valgte vi at øre til Perpignan for at handle i Dechatlon, og komme på internettet. vi købte hver en jakke og sanne fik en rød bluse, til Anton købte vi en trøje og en skjorte samt en kasket. I den aden Dechaton købte jeg et par Ecco golfsko og tynd trøje. vi var lige igennem byen, men havde mest lyst til at køre tilbage til ahvet så vi kørte til Port Vendres, på AC pladsen lige uden for byen. Oscar og Jeg gik de 1,8 km ind til byen og så på den og gik så tilbage,

Page 10: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

Efter aftensmaden gik vi igen en tur denne gang ud langs kysten, ud til fyret.

Lørdag 26.04.2014 I dag valgte vi at ligge over og få gået en tur og vasket undertøj, og jeg fik løbet en tur.

Page 11: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

Søndag 27.04.2014

Hele natten ahvde det blæst kraftigt og regnet, men det klarede op men bælsten fortsatte hele dagen. Vi kørte langs kysten til byen Roses, hvor vi darak kaffe inden vi kørte til overnatningspladsen i byen Figueres, det er en parkeringsplads til et supermarked, sådan set røvsygt, men alle de byer vi var igennen var der forbud enten med at parkere eller helt at køre ind i byen, i El Port de la Selva holdt vi på havnen og spiste middagsmad, her kom en betjent og bad os om at følge ham, så viste han os en P plads hvor vi måtte holde

Mandag 28.04.2014 dagen startede fint med morgenmad og på gik turen eller mod nord jeg ghavde lagt ruten til Trebis øst for Carcassonne, men vi nåede ikke så langt der var lige et par skilte der fangede vores nysgerighed så turen endte i stedet i Limoux.

Page 12: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

Tirsdag 29.04.2014 Oscar og jeg gik til bager, det snuskregnede, så da vi havde spist og taget sengetøjet af kørte vi mod Carcassonne, vi prøvede at finfe en P plads men det var umuligt så vi tog ind på AC pladsen 5€ for 6 timer, vi gik ind til byen og gik lidt rundt, inden Sanne og Oscar gik tilbage til bilen, og jeg betalte de 8,50€ for at se selve borgen, ikke nogen større

Page 13: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

ahar oplevelse. Efter at gave lagt rent på sengen og spise, kørte vi ind og handlede inden vi kørte til P-pladen lidt uden for Rivel for at overnatte, en fin plads gratis og der er mulighed for vand.

Page 14: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

Onsdag 30.04.2014

Kørte ind til byen Revel for at handle, kørte derefter ud til en sø hvor vi spiste frokost. Efter frokost kørte vi til Toulouse for at komme på nettet ved Dechatlon, men det var ikke så nemt at finde, da de to første poi’er ikke passede, og derefter mente vi at vi lige skulle igennem byen, det tog et par timer at finde rundt, først da vi satte GPS’s til at finde Decathlon huden for byen kom vi videre, og kom i banken for at se om alt var som det skulle være og det var det. derefter kørte vi til Grenade. Her var AC pladsen nedlagt der var dog vand og tømning, men efter nogen søgen fand vi pladsen hvor vi måtte holde, der var ved byens festsal.

Torsdag 01.05.2014

Dagen startede med em SMS til Karen med et tillykke. Derefter kørte vi af ruten der var lagt til Valence hvor der er en god AC Plads der er gratis med tømning, der er Wc og bad der er gratis at benytte, vand til bilens tank koster 4 €.

Men inden var vi i Trés Cassés hvor vi først holdt ved den nedlagte AC plads ved kanalen og derefter kørte vi ud til byens nye AC plads hvor vand og tømning var gratis, nok mest fordi betalingen ikke virkede, her fik vi vand og tømt tanke. Derefter kørte vi til Auvillar hvor vi gik en tur, en af frankrigs smukkeste landsbyer. Dagen sluttede med en løbetur langs kanalen, og et bad. Vejeret har været alt fra sol til regn og 11-17 grader.

Fredag 02.05.2014Efter en gåtur og morgenmad kørte vi hen til InterMache i byen hvor der var et vaskeri, her fik vi vasket to maskiner tøj for 8€ incl. sæbe, og fik det nogenlunde tørt i tøretrumbler, men den var nu ikke særlig effektiv. Vi kørte derefter viderer mod Bordeauex. overnatte i på AC pladsen i Malmande, men pladsen var for våd og blød til at vi vile prøve at parkere der, så vi kørte videre ig da vi kom igennen Mielhan, og der ikke var nogle forbudsskilte, parkerede vi ved rådhuset, Oscar gik en tur og så på havnen og campingpladsen, der var ikke plads ved havnen, og campingpladsen var

Page 15: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

lukket.

Lørdag 03.05.2014

Kørte fra Mielhan visder af små veje langs Canal Lxxxxxx til Boedauex og videre langs fjorden til en tidleiere havn Port de Beychevelle hvor vi overnattede på P pladsen, det er lovligt at holde der i 24 timer, fra vi kom omkring kl 17 til det blev mørkt kl 22 var vandet steget med over 3,5 meter. På vejen kom vi forbi Castets hvor Canal Latèral køber ud i Gaxxxx, her er der mulighed for overnatning, da der ikke er nogle forbudstavler opsat.

Søndag 04.05.2014

Dagen startede med at der kom en godt beruset belist der råbte og skreg af vores nabo, efter noget tid kørte naboen og derefter ham der kom, det lignede nogen der ikke havde det sygisk godt. Vi kørte videre mod nord og til AC pladsen i Le Verdon, god plads ikke langt fra stranden 5€ + vand

Mandag 05.05.2014

Startede dagen med et bad, solen skinnede men der var ikke mere end 11 gr. da Oscar og jeg var ved stranden. Dagens tur blev planlagt. Kørte først til færgen for at blive sejlet til Royan. Byen er ikke noget særligt i vores optik, så vi kørte videre til øen Ile d’Oléron, helt ud til spidsen hvor fyrtårnet står det er 46 meter højd og der 224 trin op til toppen, rundt om det er der en meget fin have anlagt. Vi kørte derefter til AC pladsen der var skilte til men den var for stor og grim, så vi kørte videre til en lille gratisplads i udkanten af la Brae les Bains.

Page 16: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

Tirsdag 06.05.2014 Vi lørte gennem byen og forbi havnen og videre af små veje mod fastlandet men først måtte vi ud til udkigspunktet hvorfra vi kunne se Fort Boyard. Lige på sen anden sida af broen i Port d’Oléron holdt vi frokost, og så på fiskerne der var i gang med at klargøre Øatersfiskeriet, og en kutter der kom ind med mange Blæksprutter, vejeret var dejligt. vi kørte derefter uden om Rochefort, og videre mod AC pladsen på Fouras, der var to lige kedelige 7€ og derudover var der forbudsskilte med overnatning mellem 19 og 09. vi tog den vi mente var mindst kedelig, Oscar og jeg gik en lang tur, for at se spidsen af halvøen, og selvfølgelig blev det regn da vi var længst ude, om aftenen gik vi den anden retning ind mod byen.

Page 17: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

Onsdag 07.05.2014

pørte fra AC pladsen, hen til den anden plads for at få tømt tanke, og derefter satte vi kursem mod La Rochelle. Her kørt vi forgæves efter en plads jeg regnede med men den var ndelagt ligesom mange andre i byen, men vi fik fyldt friskvand på gratis. Så kørte viud hvor der holdt mang andre AC’er, det var godnok forbudt, efter frokost gik Oscar og jeg en tur og fandt ud af at der var 30 lovlige pladse, de var alle optaget men da vi kørte hen fo at se om der ikke var nogen der var ved at køre var der en der viste at han kørte og vi kunne få pladsen. Vi valgte så at det var nok for i dag og i morgen kunne vi tage havnebussen ind til byen. jeg var lige ude og løbe en 5Km, og efter lidt vak og aftensmaden gik oscar og jeg en god lang tur. Da vi var ude at gå talte jeg at der va romkring 80 AC’er på havnen hvor der kun er lovlig plads til 30. havner er ved at blive udvidet med en ny mole der skal være ned til at beskytte den gamle by og give plads til flere lystbårde, der vil vær 3600 pladser ug udvidelsen vil koste 43.000.000€

Page 18: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

Torsdag 08.05.2014

Vi overnattede i havnen i La Rochelle og tog med havnebussen til selve den gamle del ag byen. T uren tig 15 mimutter og kostede 3€ per voksen og hunden gratis. vi gik rundt i byen et par timer og so med havnebussen tilbage til camoeren, det blæser meget og der er 17 grader. turen for i morgen er lagt den er på godt 300 km og går til St. Nazaire.

Fredag 09.05.2014 Kørte fra La Rochelle efter lige at få fømt tankene og fyldt vand på gratis, Vi kørte derefter videre mod NV med mål i St. Nazaire. Men vi nåede ikke så langt som beregnet dels fordi vejene var langsommere at køre på, og dels at vi holdt ind til Super U i Saint-Michel-En-L’herm, hvor der var AC pladser til 24 timer og vaskeri, så vi handlede, vaskede og spiste der. Så dagens overnatning blev på AC pladsen midt i byen Notre-dame-de-Monte. Overnatning 5€, og så er der vand og tømning med i prisen. Her fik jeg også ige vasket vognen.

Page 19: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

Lørdag 10.05.2014 Efter et hurtigt indkøb i U Ekspress, kørte vi mod nord vi skulle gerne nå omkring 300 km. målet var den lille by Tilly sy S mem pladsen var ikke lige noget så vi kørte videre mod en plads ude ved havet i byen Port-en-Bessin. fin plads til 3,5€ med udsigt ud over havet og byen, efter maden gik Oscar og jeg en tur ned til havnen. Om natten styrtede det ned og stormede.

Søndag 11.05.2014 Morgenturen gik ned til havnen, det blev lige sol da jeg havde fået tøj på. Nede på gavnen var de i gang med at lave klar til marked med fisk, grønt og mm. Da vi havde spist kørte vi videre mod nord gennem Rouen og videre til en lille by 200 km syd for Lille, hvor vi overnatter på en mix parkering i Bosc-Geffroy. på en parkeringsplads og hvor der var en Påfugl lige i nærheden som skreg

Page 20: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

Mandag 12.05.2014 Kørte efter morgenmaden videre mod nord og igennem Lille, det er godt nok et arbejde for sig at komme igennem den by 2 gange 3 baner der fletter og jeg havde 500 meter til at komme fra yderbanen til inderbanen for at komme af den rigtige afkørelse. Vi kørte videre ind i Belgien og er på en AC pæads i Koninkrijk, 8€ for plads og strøm, 1€ for vand og 1€ for tømning af påtten, mn den var i stykker så tømning var gratis . Dagen sluttede lige med et bad.

Mandag 13.05.2014

Kørte fra pladsen med retning Duisburg i Tyskland,men førest måtte vi lige gennem Gent og Antwerpen, det er godt

nok nogle hårde nødder at knække, no men vi kom først til en plads i Duisburg, det var en pads ver var ved

museetxx, men da vi ikke havde nogen mad, kørte vi videre til en plads i Dorster, det er en fin TpoPlaz til 5€. Lige bag

pladsen var der en skøjtehal som blev brugt til salg af alasens skrammel og dimser for 0,5€ og opefter de meste til

1€.

Page 21: Forårsturen 2014 april majjhenriksen.dk/2014/Forsommer2014.pdf · I Koblenz fik vi handlet ind og Sanne fik købt et par sandaler, derefter gik turen langs Mosel med frokostpause

Onsdag 14.05.2014

Dagen startede so næsten alle adge oscar og jeg gik morgentur, ogidag var det bye der skulle ses på, efter

morgenmaden gik vi så alle 3 ind til byen igen. og sanne fik købt noget strikgarn. I byen er der også en kirke som er

fra 1954. Den er bygget på samme sted som den kirke der blev bumbet under krigen, og en præst fik den ide at

bruge noget fra den ødelagte kirke i den nye, så arkitekten tegnede en kirke i beton hvor sten fra den gamle kirke er

indstøbt.

Snakkede med et dansk par der også lå på pladsen Susanne og Henning Larsen medlem 938 i DACF, Sanne fik en

rigtig god snak med Susanne om strik og aftalte at sende opskriften på sokker til H og V fod. Vi spiste frokost på

pladsen inden vi kørte mod Kaltenkirchen, hvor jeg regnede med at skulle bade inden vi kørte til Flensborg, men

badet var lukket grundet service. Turen gik derefter til Flensborg, hvor bilen blev ordnet og klar til eftersommerens

tur. Her den 05.01.2015 må jeg bare konstaterer at vi købte andet hus, så turen blev aflyst. MEN 2015 så er det