20

KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä

  • Upload
    others

  • View
    2

  • Download
    0

Embed Size (px)

Citation preview

Page 1: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 2: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 3: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 4: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 5: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 6: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 7: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 8: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 9: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 10: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 11: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 12: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 13: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 14: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 15: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 16: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 17: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 18: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 19: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 20: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä