0 Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola Kisovec Razredničarka 2.c/8 razreda: Jasna Dvornik Spremljevalka: Saša Sušnik KOČEVJE, 16.4.2004

Page 1: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

KOČEVJE, 16.4.2004

Page 2: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

KAZALO KAJ VZETI S SEBOJ? ..................................................................................... 2

UČNE VSEBINE V CŠOD JURČEK ............................................... 4

DNEVNI POTEK DELA IN ŽIVLJENJA ................................... 5

PRIJETNI TEDEN V DOMU JURČEK......................................... 6 HOKEJ ............................................................................................................................. 9 VESLANJE PO REKI RINŽI .................................................................................... 9 VESLANJE................................................................................................................... 10 VESLANJE................................................................................................................... 10 VESLANJE................................................................................................................... 11 VESLANJE PO REKI RINŽI IN LOKOSTRELSTVO ................................... 11 VESLANJE PO REKI RINŽI IN LOKOSTRELSTVO ................................... 12 OBISK KNJIŽNICE................................................................................................... 14 GOZDNA UČNA POT.............................................................................................. 16 NOČNI DISCO............................................................................................................ 17 NOČNI DISCO............................................................................................................ 17 ORIENTACIJSKI POHOD ...................................................................................... 18 ORIENTACIJSKI POHOD ...................................................................................... 18 ORIENTACIJSKI POHOD ...................................................................................... 18

PISALI SMO TUDI DNEVNIK ........................................................... 19

IZKAZALI SMO SE TUDI KOT PESNIKI............................. 20 JURČEK............................................................................................................................... 20 V DOMU JURČEK.............................................................................................................. 21

ZAKLJUČEK ........................................................................................................... 22 IN ŠE MOJE MISLI… .............................................................................................................. 22

Page 3: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

KAJ VZETI S SEBOJ?

1. ODHOD: 16.4.2004, zbor pred gostiščem Marela v Kisovcu, ob 8.00 2. Otroci naj pred odhodom vzamejo tableto proti slabosti. Prtljago naj

pakirajo skupaj s starši, da bodo poznali svoje stvari. 3. OBLAČILA: • spodnje perilo • trenirke in hlače • puloverji in majice • nogavice • bunda, vetrovka • kapa • pižama • nepremočljiva obutev, športna obutev, sobni copati OSTALO • ščetka, zobna pasta, glavnik, krema, milo, robčki • 2 brisači • platnena vreča za umazano perilo • mazilo ali sprej proti klopom • 1 rjuha in 1 prevleka za odejo ter prevleka za vzglavnik • potrjena zdravstvena izkaznica • manjši nahrbtnik za pohode • baterija • palerina, dežnik • morebitna zdravila, ki jih otrok jemlje • družabne igre, najljubša igračka • žepnina ~1000 SIT, 600 SIT za prevoz do pragozda • denar za spominsko majico in posteljnino (po želji)

ŠOLSKE POTREBŠČINE:

• mali črtani zvezek • peresnica s pisalnim priborom • barvice

Doma naj otroci pustijo dragocene predmete.

Page 4: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

4. Starši lahko pišete svojim otrokom na naslov: DOM JURČEK Pot na stadion 5 1330 Kočevje

V izjemnih primerih lahko pokličete na GSM: 051-413-323. 5. PRIHOD: V petek, 23.4.2004 ob15.30 pred gostiščem Marela v Kisovcu.

Otroke sami odpeljete domov.

Page 5: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

UČNE VSEBINE V CŠOD JURČEK

PONEDELJEK: • Kočevje-mesto-naravna in kulturna dediščina • Biotop jezero (Rudniško jezero)-nastanek, življenje v jezeru in ob jezeru • Geografska in topografska orientacija • Spoznavni večer

TOREK: • Značilnosti kraške pokrajine-ogled kraške jame • Kanuizem • Hokej na asfaltu • Večerni pohod

SREDA:

• Pragozd, kočevski Rog-interdisciplinarna ekskurzija z avtobusom • Knjižnica • Lokostrelstvo

ČETRTEK:

• Gozdna učna pot(kraški gozd-najpomembnejše drevesne vrste, prst, izviri; značilne živali in rastline)

• Kolesarjenje • Trim • Disco

PETEK: • Orientacijski tek • Podelitev priznanj

UDELEŽENCI: Učenci 2.razreda, skupina 19 otrok KRAJ: Kočevje ČAS: 19.4.2004-23.4.2004 ORGANIZATOR: CŠOD Jurček SPREMLJEVALCI: Jasna Dvornik in Saša Sušnik

Page 6: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

DNEVNI POTEK DELA IN ŽIVLJENJA

7.00 Vstajanje, jutranja telovadba 7.20 Zbor pred domom, jutranja gimnastika 7.40 Urejanje in pospravljanje sob 8.00 ZAJTRK 8.30 Zbor pred domom, navodila za dopoldansko delo, začetek aktivnosti, vmes MALICA (v domu in na terenu) 13.00 KOSILO 15.00 Zbor pred domom, navodila za popoldansko delo, začetek aktivnosti 18.30 VEČERJA 20.00 Večerna animacija 21.00 Priprava na nočni počitek (večerna toaleta) 21.30 Nočni počitek

Page 7: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

PRIJETNI TEDEN V DOMU JURČEK V ponedeljek smo se zbrali pred Marelo. Okrog osme ure smo se odpravili iz Kisovca, od koder smo se peljali približno dve uri. Ko smo prispeli v Kočevje, smo se zbrali pred domom Jurček. Potem smo šli v sobe, kjer smo si preoblekli postelje, odeje in vzglavnike. Po kosilu smo šli do Rudniškega jezera. Tam smo dobili učne liste, ki smo jih morali izpolniti. Ko smo se vrnili, smo imeli kosilo. V torek je bil moj najsrečnejši dan, ker smo šli veslat po reki Rinži. Ta dan smo šli tudi na nočni pohod. V sredo smo šli v kraško jamo. Šli smo le do pol poti. Popoldan smo tekli na trim stezi. V četrtek smo šli na gozdno učno pot, zvečer pa smo imeli disco kar v domu Jurček. Na ta dan sem tudi izgubil glas. V peke, zadnji dan, smo imeli orientacijski pohod, Lov na lisico. Zmagal je naš razred. To je bilo mojih pet srečnih dni. Veselim pa sem tudi, smo srečno prišli nazaj domov.

MIHA BOLTE

Page 8: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

1.DAN-OGLED MESTA KOČEVJE

Prvi dan, ogled mesta, se mi je zdel zelo zabaven. Med vožnjo sem mislila, da je dom Jurček iz vseh strani obdan z gozdovi. Ko smo pa prišli tja, sem videla, da je dom v mestu. Ob prihodu smo poklicali domov, po kosilu pa je sledil počitek. Popoldan smo se sprehajali po ulicah mesta, kjer smo velikokrat prečkali cesto. Zvečer smo se umili, učiteljica nam je prebrala pravljico, nato pa smo zaspali.

LARA VETRŠEK

Page 9: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

2.DAN-OGLED KRAŠKE JAME

Najbolj všeč mi je bilo, ko smo šli v kraško jamo. Pred kraško jamo smo odplesali indijanski ples za srečo. Nismo pa vedeli, če plešemo v pravi smeri. Zatem smo šli v jamo. Notri je bilo zelo temno, vendar smo mi imeli s seboj svetilke. V njej je bilo včasih veliko kapnikov. Sedaj jih ni več veliko, ker so jih ljudje poškodovali in odlomili. S tem so naredili veliko škodo. Kapniki bi tako lahko bili veliko večji.

BLAŽ KREŽE

Page 10: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

HOKEJ

V torek smo igrali hokej. V ekipi smo bili Gašper, Miha, Alen, Blaž in jaz. Bil sem vratar. Vendar sem vmes tudi jaz sodeloval v igri in pri skorajšnjem golu. Miha je streljal iz petih metrov, vendar zgrešil. Miha in Gašper sta dala vsak po en gol, jaz pa sem dobil enega. Končni rezultat je bil 2:1 za nas. Na koncu se je naša ekipa veselila zmage.

JAN MARTINČIČ

VESLANJE PO REKI RINŽI

Letos smo šli z razredom v šolo v naravi v Kočevje. Bivali smo v domu Jurček. Zjutraj smo vstajali ob sedmih, se umili in pričeli z jutranjo telovadbo. Reditelji so pripravili zajtrk. Ko je bil zajtrk pripravljen, so nas poklicali in šli smo zajtrkovat. Po zajtrku smo pospravili postelje in sobe, se oblekli in šli ven. Tam smo si nadeli še rešilne jopiče. Tovariš nam je dal vesla, mi pa smo se postavili

v vrsto in odšli proti reki Rinži. Ko smo prišli do reke, se je polovica razreda posedla v rdeči čoln, polovica pa v rumenega. Rdeči čoln je najprej odplul, potem pa še rumeni. Tovariš nam je dal napotke, kako veslati, obračati čoln…, zatem pa nam je zapel pesem in mi smo ga posnemali: »Rumeni čoln najboljši je, ker vse zna in ker

Page 11: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

vse ve…« Po čolnarjenju smo se vrnili v dom in igrali še hokej.

TAJA SMRKOLJ

VESLANJE

V Kočevju sem preživela pet dni s sošolci, kjer smo se igrali, učili in plesali. Najbolj mi je bilo všeč veslanje po reki Rinži. V čolnu nas je bilo nekaj otrok, učiteljica Saša in učitelj Slavko. Ta nam je pokazal, kako moramo veslati. Veslo sem držala z obema rokama. Po reki smo se vozili kar nekaj časa. Bilo je lepo. Ker sem po reki prvič veslala, mi bo ta dogodek ostal v lepem spominu. V Kočevje bi se še vrnila s sošolci.

MANJA TURNŠEK

V torek smo šli veslat. Na začetku sem se zelo bala. Bila sem na rumenem čolnu. Peljali smo se po reki Rinži. Bilo mi je zelo lepo. Učitelj nas je naučil veslati in tudi, kako obračati čoln. Po veslanju smo se učili streljati. Zmagala sta Manja in Jan.

KSENIJA TEJKAL

Page 12: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

VESLANJE

Preden smo šli veslat, sem se zelo bala, saj je bila reka zelo globoka. Nato pa sem začela veslati. Z Laro sva se prepirali, katera bo veslala. Končno sem prišla na vrsto jaz. Med sabo sva se menjali, pomagala nama je tudi Sara.

MONIKA ZUPANC

VESLANJE PO REKI RINŽI IN LOKOSTRELSTVO V torek popoldne smo šli veslat. Veslali smo po reki Rinži. Jaz sem bil v rdečem čolnu. Bilo je zelo zabavno, saj smo naredili kar štiri kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem, smo prišli v dom čisto mokri. V sredo smo streljali z lokom. Zadel sem deset točk. Lady Marjana je bila Manja, Robinhood pa Jan. Tako sta se končala veslanje in lokostrelstvo in s tem dva lepa dneva.

MIHA BOLTE

Page 13: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

VESLANJE PO REKI RINŽI IN LOKOSTRELSTVO

V torek popoldan smo šli veslat po reki Rinži. Jaz sem bila v rumenem čolnu. Bili je super. Naredili smo dva kroga. Prehiteli smo rdeči čoln. Pri lokostrelstvu sem zadela 100 točk. Lady Marjana je bila Manja, Robinhood pa Jan. tudi učiteljice so streljale. Ko je bila Manja na vrsti, je zadela 110 točk in me premagala. Jan je prav tako zadel 110 točk in me premagal.

NIKA KOVAČIČ

Page 14: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

3.DAN- PRAGOZD

V sredo smo šli z avtobusom v pragozd. Ko smo prišli na rob pragozda, smo si najprej ogledali kraljico naših gozdov, najvišjo jelko v Sloveniji. Ta kraljica gozda je visoka 52 m, debela pa 5m in 20 cm. Kraljico gozdov smo objeli in šli naprej. Na poti smo našli tudi okostje živali. Nabirali smo rože in Jure nam je povedal njihova imena, čemu koristijo… Prišli smo do roba pragozda. Tam sem trikrat padla, sošolci pa so se mi smejali. Pragozd prepoznaš po tem, da vanj ne smeš vstopiti, metati smeti, v njem je veliko jelk in bukev in je označen z modro črto na deblih dreves. O pragozdu smo se še pogovarjali na poti nazaj v dom Jurček. Upam, da bom še kdaj šla do roba pragozda.

PIA PALČIČ

Page 15: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

OBISK KNJIŽNICE

V šoli v naravi smo se imeli zelo lepo. V sredo smo šli v knjižnico, pred tem pa se je nekaj zgodilo. Padla sem na glavo in dobila opornico. Nato sem šla tudi jaz v knjižnico in se tam igrala s sošolci. Po dveh urah smo se vrnili v dom Jurček.

MELISA HODŽIĆ

Page 16: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

4.DAN-GOZDNA UČNA POT

V ponedeljek smo prispeli v dom Jurček. Tam smo bili pet dni. V četrtek smo si ogledali gozdno učno pot. Po kosilu smo se zbrali pred domom Jurček. Pot smo nadaljevali peš po stezi, ki nas je pripeljala do učne poti. Tam nas je pot vodila od ene zanimivosti do druge. Videli smo različne rastline in zanimive živali. Ulovili smo žabo in otipavali žabji mrest. Najbolj všeč mi je bilo, ko smo v blatu opazili stopinje jelena. Vanj smo vlili mavec, počakali, da se je strdil in tako dobili odtis jelenovih kopit. V Kočevju mi je bilo všeč, ker smo videli veliko novega in zanimivega.

DOMEN ŠRAMEL

Page 17: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

GOZDNA UČNA POT

Naša učna pot nas je vodila v gozd. Tam smo spoznali zajčjo deteljo in ličinko ose šiškarice. Izvedeli smo, da sta zajčja detelja in ličinka ose šiškarice tudi užitni. V blatu smo opazili sledi jelenjadi, kar je bil dokaz, da so tam jeleni. V eno stopinjo smo zlili mavec in naredili odtis. Potem smo našli ribnik in tam ulovili žabo in mrest. Videli smo tudi veverico. Hoteli smo jo ujeti, vendar nam je ušla. Na naši gozdni učni poti smo se veliko naučili, a se rade volje vrnili nazaj v dom Jurček.

SARA SMREKAR

Page 18: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

NOČNI DISCO

S sošolkami smo komaj čakale, da bo večerja, saj je večerji sledil disco. Ko smo prišli v disco, smo najprej vsi skupaj plesali, kasneje pa vsak sam. Glasba mi je bila zelo všeč. Plesale so tudi učiteljice in se zelo zabavale. Med plesom mi je bilo zelo vroče. Imeli smo se res fino, na koncu pa smo bili vsi utrujeni in že zaspani. Odšli smo v sobe, se umili in oblekli pižame. Ko sem ležala v postelji, mi je glasba še vedno odmevala v glavi. To je bil moj prvi ples v discu. Še dolgo mi bo ostal v spominu.

MARTINA JOŠAR

V četrtek, 22.4.2004, smo pojedli večerjo, potem pa nas je čakalo presenečenje. Presenečenje je bilo v jedilnici. Učiteljice so nam povedale, da ima Manja danes rojstni dan. Ko je prišla Manja, smo pojedli torto. Potem smo šli v učilnico in imeli disco. Poslušali smo veliko pesmi. Vse punce so plesale, razen nekaj fantov. Ena od pesmi je bila od Eminema, ki ni bila slovenska. V discu mi je bilo zelo všeč. Zdi se mi, da smo vsi dobro plesali, edino naši

fantje so bili mogoče preveč sramežljivi.

SARA KOVAČ

Page 19: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

5.DAN – ORIENTACIJSKI POHOD

Dopoldan smo šli na orientacijski pohod Imeli smo težka vprašanja. Tekli smo kakor hitro smo mogli in prišli so prvega vprašanja, drugega, tretjega… Pri šestem vprašanju smo iskali pravo pot. Končno smo jo našli, nato pa brž odhiteli do cilja.

TILEN PRAŠNIKAR

ORIENTACIJSKI POHOD

Na orientacijskem pohodu je bilo zanimivo in prijetno. Poiskati smo morali listke z vprašanji in nanje odgovoriti. Ker terena s sošolci nismo poznali, smo se tudi izgubili. K sreči je bila tam učiteljica, ki nam je pokazala pravo smer. Naša skupina je na koncu zasedla drugo mesto, nato pa smo se vsi skupaj odpravili na kosilo v dom Jurček. Kasneje smo odšli v sobe in jih pospravili. Prtljago smo odnesli v avtobus in se končno odpeljali proti domu. Orientacijski pohod je bil zelo poučen. Upam, da se ga bom še kdaj udeležil.

ALEN DEBEVEC

V petek, pred odhodom domov, so nam v domu Jurček pripravili tekmovanje v orientaciji. Imenoval se je Lov na lisico. Na začetku smo malo potelovadili, da smo se ogreli. Tovariš je vsaki skupini dal navodila, kako v gozdu iskati vprašanja. Morali smo najti šest vprašanj in na njih pravilno odgovoriti. Uspelo nam je poiskati vseh šest in tudi odgovoriti pravilno. Najbolj smo se namučili z iskanjem zadnjega vprašanja. Ko smo ga rešili, smo hitro odhiteli na cilj.Ni nam uspelo zmagati, toda bilo je zabavno in tudi naučili smo se veliko.

GAŠPER KUREŽ

ORIENTACIJSKI POHOD

V petek je bilo tekmovanje, ki mu pravimo Lov na lisico. To tekmovanje smo imeli v naravi, zato mi je bilo nekaj posebnega. Tekmovali smo tako, da smo tekli in hkrati odgovarjali na vprašanja. Zmagovalna skupina je dobila priznanje. Po končanem orientacijskem pohodu smo se poslovili od prijateljev in se veselo vračali domov. To je bil moj zaključek šole v naravi.

BLAŽ NOVAK

Page 20: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

PISALI SMO TUDI DNEVNIK

V ponedeljek je bil prav poseben dan. Na avtobusni postaji smo čakali avtobus. Ko je prišel avtobus, smo šli na njega. Peljali smo se v Kočevje. Ko smo prišli v dom Jurček, smo znosili potovalke v svoje sobe. Potem smo postlali postelje. Popoldan smo šli do Rudniškega jezera, obenem pa smo si ogledali tudi mesto Kočevje. Zvečer smo se predstavili 3.razredu iz Svete Ane, ki so bili prav tako v šoli v naravi v domu Jurček. V torek smo šli v kraško jamo. Tam smo videli kapnike. To jamo je naredila narava. Tla so zelo mokra. Ko smo se vrnili v dom Jurček, smo imeli kosilo. Po kosilu smo šli veslat po reki Rinži. Ko smo prispeli nazaj, smo igrali hokej. Po večerji pa je sledil še večerni pohod. Ta dan je bil res naporen. V sredo smo šli v pragozd. Pred pragozdom smo si šli še ogledat kraljico Kočevskega roga. To je drevo jelka. Njen obseg je 5m 20cm, visoka pa je 52m. Pot nas je vodila naprej do pragozda. Pred pragozdom smo se ustavili, saj v vanjga nismo imeli dovoljenja vstopiti. Po ogledu pragozda smo se peljali do doma Jurček in od tam šli na ogled knjižnice. Ta knjižnica je čisto blizu doma Jurček. V njej je poleg knjig in videokaset tudi igralnica. Ko smo prišli iz knjižnice, smo streljali z lokom. Organizirali smo tudi tekmovanje z lokom. Bil sem drugi in sem zadel 100 točk. Imel sem na voljo 3 puščice. S prvo sem zadel 20, točk, z drugo 80 in s tretjo 0 točk. Ta dan sem se imel zelo lepo. V četrtek smo šli na gozdno učno pot. Tam smo videli tudi tablo, na kateri je bilo napisano OBMOČJE MEDVEDA! Malo naprej so bile klopce. Zraven je bilo polno smeti, ker imajo ljudje na tem mestu velikokrat kakšen piknik. Ko smo prišli v dom Jurček, smo imeli ravno kosilo. Po kosilu smo šli na trim stezo. Na trim stezi smo tekli po gozdu in delali različne vaje. Ko smo prišli nazaj, smo kolesarili. Po večerji smo imeli disco. V petek smo imeli orientacijski pohod, Lov na lisico. Start je bil blizu trim steze. Zmagala je naša skupina. V tej skupini smo bili: Blaž, Jan, Miha in Domen. Ko smo prišli v dom Jurček, smo imeli podelitev priznanj, nato pa smo začeli pakirati za domov. Na poti domu smo se ustavili še pri gostilni, kjer smo videli v kletkah žive medvede.

BLAŽ KREŽE

Page 21: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

IZKAZALI SMO SE TUDI KOT PESNIKI

JURČEK

V domu Jurček je lepo, tam se vsi zabavamo, naše učiteljice pridne so, fantje pa razgrajajo. Ko v pragozd jo mahnemo, medvedi nas debelo gledajo. Oni se nam smejijo, ker se jih zelo bojimo. Ko lok napnemo, roke se nam hudo tresejo. Radi zmagali bi, saj najboljši priznanje dobi. Pri vožnji s kolesom spretni smo vsi, ker smo se potrudili vsi. Po reki Rinži se s čolni vozimo, zraven pojemo in veseli smo. Zjutraj nas učitelj zbudi, Ker se nam na Lov na lisico mudi, Tam naloge vsi rešujemo In naše možgane napenjamo. En dan pa najboljše je bilo, Ker imeli smo super disco, Tam kot nori plešemo cel dan, Prav zares ni nihče zaspan. SARA KOVAČ

Page 22: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

V DOMU JURČEK

V domu Jurček je lepo, punce same bejbe so, fantje same face so.

Učiteljice pridne so,

kuhar´ce nam kuhajo, mi pa v post´lje lulamo in kakamo.

MIHA BOLTE IN GAŠPER KUREŽ

Page 23: Osnovna šola Toneta Okrogarja Zagorje Podružnična šola ...194.249.0.124/_knjiznica/novikoraki/dom jurcek 2004.pdf · kroge. Peli smo razne pesmice. Ko smo končali z veslanjem,

ZAKLJUČEK

IN ŠE MOJE MISLI…

Iz samih izdelkov učencev je razvidno, da je bila naša prva šola naravoslovja v domu Jurček nadvse uspešna, še posebej, ker je bila za vse nas, tako učence, kot učiteljice, povsem nekaj novega in nepoznanega. Skupaj smo preživeli resnično prijeten teden, kjer je bilo zabave in smeha na pretek. Učenci so bili prijetni, vodljivi in vedoželjni. Program, ki so ga pripravili v CŠOD-ju Jurček, je bil zelo zanimiv in razgiban. Dejavnosti so bile poučne in hkrati zabavne. Vzdušje v domu pa še zdaleč ne bi bilo tako prijetno, če pedagoški delavci v domu ne bi bili tako sproščeni. Znali so se približati otrokom in njihovim potrebam, tako da smo se vsi skupaj zabavali in se počutili sprejete. Tako nam je teh pet dni v hipu minilo. Vendar pa se še zavedali nismo, koliko smo resnično osvojili v tem kratkem času. Videli smo kraško jamo, veslali po kraški reki, prišli do roba pragozda, raziskovali po gozdni učni poti… Ves čas smo bili zaposleni z zanimivimi nalogami (stvarmi), tako da je čas hitro mineval. Vendar pa nam prva šola naravoslovja ne bo ostala v spominu le po

znamenitostih, norih doživetjih in novih informacijah, temveč tudi po sklepanju poznanstev, novih prijateljstvih in nenazadnje prvih ljubezni. Simpatije, ki bodo vsem ostale v večnem spominu. Ne smemo pozabiti tudi na ponesrečeno umivanje nog, ki se je končalo z mokrimi pižamami, pa škornjev na radiatorjih, ki so oddajali prijeten vonj, zlaganju oblek in tudi disca, kjer smo se še zadnjo noč razživeli in zaplesali v ritmu glasbe.