Sortida a les coves de Serinyà

Page 1: Sortida a les coves de Serinyà
Page 2: Sortida a les coves de Serinyà

SORTIDA A SERINYÀ

Va ser el 28 d’octubre. A 2/4 de 10 del matí pujàvem a l’autocar.Les mestres van organitzar la sortida a les coves de Serinyà perquè els nens i nenes de 4t estudiàvem la prehistòria. Primer vam visitar les coves , després una exposició , més tard ens van ensenyar a fer armes i finalment tiràvem amb arcs.Després vam anar a dinar al costat del llac.Seguidament passejàvem pel parc de la Draga.

David i Laia

Page 3: Sortida a les coves de Serinyà

SORTIDA A SERINYÀ

El dia 28 d´octubre del 2009, tots els nens i nenes de 4t de l´escola Verntallat vam anar a les coves prehistòriques de Serinyà.Hi vam anar perquè estudiem la Prehistòria.Vam fer algunes activitats, com tir amb arc . Vam anar a dinar a l’estany de Banyoles.

Carles i Joel

Page 4: Sortida a les coves de Serinyà

SORTIDA A SERINYÀ

Vàrem anar a les coves de Serinyà per estudiar els homes primitius.El dimecres, 28 d’octubre, sortíem de l’escola Verntallat a 2/4 10 del matí, amb autocar.Ens vàrem parar a esmorzar al poble de Besalú.En acabar, ... les coves de Serinyà ens esperaven! Una senyora ens ho explicava tot sobre la prehistòria.

Ens ho vàrem passar la mar de bé.

Júlia M i Juan P

Page 5: Sortida a les coves de Serinyà

SORTIDA A SERINYÀ

Vam fer una sortida molt bonica a Serinyà. A 2/4 de 10 del matí sortíem de l’escola amb autocar .Vam parar a Besalú per esmorzar. Durant la visita a les coves de Serinyà , ens van explicar com feien armes i com tiraven o treballaven amb elles. Ens ho vam passar molt bé.Després vam anar a dinar al llac de Banyoles.A la tarda vam visitar el parc de la Draga. És molt original.Més tard pujàvem a l’autocar i arribàvem a l’escola abans de les 5.

Àlex i Júlia

Page 6: Sortida a les coves de Serinyà

SORTIDA A SERINYÀ

Vam anar d’excursió a les Coves de Serinyà amb autocar perquè era molt lluny.Hi vam anar el dia 28 d’octubre a 2/4 de 10.Ens vam parar a Besalú a esmorzar.Una monitora ens va ensenyar a fer armes i ens van donar per a la classe. Després vam anar a dinar a Banyoles. Àlex i Elisenda

Page 7: Sortida a les coves de Serinyà

EXCURSIÓ A LES COVES DE SERINYÀ

El dia 28 d’octubre de 2009 vam sortir de l’escola Verntallat a 2/4 de 10 del matí, amb autocar i vam arribar a Besalú,allà és on varem esmorzar.Després vam seguir amb autocar fins arribar a les coves de Serinyà.Primer vàrem anar a veure l’audiovisual , allà on la meva companya va perdre una pila de la càmera.Tot seguit vam anar a visitar 3 coves:-L’Arbreda-El Mollet-El Reclau ViverDesprés vam tirar amb arc i amb propulsor, en acabar vam veure com es feien les eines d’abans.Després agafàrem l’autocar fins arribar a Banyoles on dinàrem.Quan vam haver paït vam anar a donar un passeig pel voltant del llac. Finalment tornàrem a l’escola que eren les 5 de la tarda.I tot el que us hem explicat l’excursió ha estat.

Martina i Alba.

Page 8: Sortida a les coves de Serinyà

EXCURSIÓ A LES COVES DE SERINYÀ

Hola som els nens i nenes de l’escola Verntallat, vàrem anar d´excursió a les coves prehistòriques de Serinyà. Vàrem anar amb autocar el dia 28 d’octubre de 2009.A L’autocar ens ho vàrem passar molt bè,perquè xerràvem i cantàvem amb els nostres amics. Vàrem sortir de l´escola a dos quarts de deu del matí i vàrem arribar a les 5 de la tarda a l’escola.Ens vàrem parar a esmorzar a Besalú.Quan vam arribar a Serinyà tots els nens i nenes estàvem impacients per veure les coves .Llavors vam anar a veure l’audovisual i vàrem aprendre moltes coses.Llavors vàrem anar a veure les coves que són : la cova de l’Arbreda, la segona cova va ser la del Mollet i la tercera va ser la del Reclau Viver .En acabar, vàrem anar a tirar amb arc i després amb propulsor, la senyoreta també va tirar: havíem d’apuntar a un cérvol de suro.Després vàrem anar a dinar al costat del llac de Banyoles , després de dinar ens van deixar una estona per jugar,tot seguit vàrem anar a fer un vol al llac de Banyoles i després vam tornar a l’escola .Ens ho vàrem passar la mar de bé !!!!!!!!

Sara i Gerard.

Page 9: Sortida a les coves de Serinyà

LES COVES DE SERINYÁ

Som els nens i nenes de 4t de primària de l´escola Verntallat .Som la Sheila i la Paula, les alumnes de 4tB.Vam sortir a 2/4 de 10 .Vam anar en un autocar.Ens ho passar molt bé,varem cantar i invertar-nos cançons...Quan vam arribar a Besalú ens vam parar per esmorzar i per fer fotos al riu. Vàrem tornar a l’autocar i vam cantar... ! Directament vàrem anar a Serinyà a veure les coves. Vàrem entrar a veure tot el de les coves,ens vàren ensenyar : un vídeo dels homes prehistòrics que durava 10 minuts, vàrem anar a una sala molt gran que hi havia eines que feien servir,i també vam veure les coves . Hi havia 13 coves però només hi vàrem entrar a 3 perquè les altres no estaven gaire acabades. En una de les coves es podia entrar al fons, era impressionant ! Un altre era molt petita que només hi anaven els animals quan plovia o protegir-se dels enemics. A la cova d’ en Pau no vam entrar però la vàrem veure de prop, perquè la va excavar un home que es deia Pau i era metge. Les tres coves es diuen: Arbreda, Reclau Viver i el Mollet . Vàrem fer moltes fotos a les coves. Varem dinar. Vàrem anar al llac de Banyoles i vàrem anar a veure la Draga de Banyoles però vàrem veure que algunes estaven cremades i destrossades. Varem marxar. i tornar al cole.AQUELLA EXCURSIÓ VA SER UNA MERAVELLA!!!

Paula i Sheila

Page 10: Sortida a les coves de Serinyà

LES COVES DE SERINYÀ

El dia 28 d’octubre, (dimecres) vàrem sortir de l’escola a 2/4 de 10 i vàrem tornar a les 5h de la tarda.Vàrem anar a les Coves de Serinyà els nens i nenes de 4t de primària, també ens vàren acompanyar les nostres professores. Un cop vàrem arribar a les coves de Serinyà ens va atendre un home que ens va portar a una sala i vàrem veure un reportatge dels homes de la prehistòria.A continuació vàrem veure una noia que es diu Laura, ens va atendre, ens va ensenyar eines de la prehistòria i tres coves que es deien: l’Arbreda, Mollet i la cova de Reclau Viver.Després vàrem tirar amb arc i propulsor i ens van ensenyar a fer eines.Seguidament vàrem anar a dinar a Banyoles i vàrem passejar al voltant del llac, també vàrem observar el parc de la Draga.Al final, ens ho vàrem passar molt bé!

Aleix, Lluc i Elena

Page 11: Sortida a les coves de Serinyà

LES COVES DE SERINYÀ

Vàrem anar amb l’autocar a les coves de Serinyà.Primer vam anar a esmorzar a Besalú,després vam anar a visitar tres coves de Serinyà , una d’elles era molt gran i espectacular ,allà vam mirar un dvd que durava deu minuts. També vam fer tir amb arc i propulsor, que no ho va encertar ningú.Després vam anar a dinar al llac de Banyoles i vam veure cabanyes de palla i fusta.També vam fer una volta pel llac i vàrem veure un peix molt gros. Tot seguit, vam tornar cap a l’escola Verntallat.

Biel i Jordi

Page 12: Sortida a les coves de Serinyà

LES COVES DE SERINYÀ

El dia 28 d’ octubre d’ aquest curs a 2/4 de 10 vam pujar a l’ autocar i vam jugar molt, vam fer moltes fotos.Quan vam arrivar a l’ aparcament de les coves vam esmorzar,vam entrar a les coves i ens van ensenyar l’audovisual de la vida a la prehistòria. Una noia que es diu Laura, que era la nostra monitora, ens va ensenyar moltes coves i ens va explicar moltes coses.Ens va ensenyar a tirar amb arc i propulsor.Després vam anar a dinar a Banyoles. Vam jugar molt i vam anar cap a l’autocar. Finalment vam tornar a l’escola.

Rocío i Carla

Page 13: Sortida a les coves de Serinyà

LES COVES DE SERINYÀ El dimecres 28 d’octubre de 2009 vàrem anar a les coves de Serinyà hi vàrem anar tots els nens de 4t.Vàrem anar Besalú a esmorzar, després vam pujar a l’autocar i vàrem anar a les coves de Serinyà, allà vàrem tirar amb arc també vàrem tirar amb propulsor, també ens vàren ensenyar les coves i vàrem anar a l’audiovisual. També hi ha una sala d’eines prehistoriques.Després vàrem anar a Banyoles i allà vam dinar.Després vàrem donar mitja volta al llac.Al final vàrem tornar a l’ escola.

Jaume i Xavier

Page 14: Sortida a les coves de Serinyà

SORTIDA A LES COVES DE SERINYÀ

El dimecres dia 28 d’octubre de 2009 vàrem anar a les coves de Serinyà. Hi vàrem anar els nens i nenes de 4t.de l’escola Verntallat.Hi vàrem anar amb autocar,era divertit perquè quan passàvem pels túnels hi havia nens que tiraven fotos .Vàrem esmorzar a Besalú (ciutat medieval).Després d’esmorzar ens vàrem dirigir a Serinyà on vàrem visitar les coves de Serinyà on vam poder visitar 3 de les 13 coves que hi havia.Vam dinar a prop de l’estany de Banyoles.Vàrem tornar cansats ,però molt contents!!!!

Marc i David

Page 15: Sortida a les coves de Serinyà

SORTIDA A SERINYÀ

Quan vam arribar a Serinyà , vam veure un audiovisual i després. Vam veure elements de la prehistòria.Visitàrem tres coves que es deien: Reclau Viver, l’Arbreda i el Mollet. Després ,ens van ensenyar a tirar amb arc i amb propulsor.També ens van ensenyar com es feien les punxes i els sílexs.A l’autocar , de tornada, vam començar a cantar cançons i ens ho vam passar molt bé !

Pau,Arnau i Miquel.

Page 16: Sortida a les coves de Serinyà

EXCURSIÓ A LES COVES DE SERINYÀ

El dia 28 d’octubre de 2009 vàrem fer una sortida a les coves de Serinyà.Hi vàrem anar tots els alumnes de 4t. A i B de cicle mitjà, de l´escola Verntallat ens o vàrem passar molt bé.Vàrem sortir de l’escola a les 9.30,i hi vàrem arribar amb autocar.A la parada d´esmorzar ens vàrem inventar una cançó dels nens i després ens vàrem divertir molt quan vàrem arribar a les coves.Vàrem veure en un audiovisual com vivien els nostres avantpassats.La monitora Laura ens va portar a la sala on hi havia les eines prehistòriques.Després vàrem anar a visitar les coves: la cova de l’Arbreda, la cova de Mollet i la cova del Reclau Viver.També vàrem tirar amb arc i fletxa, i amb propulsor, era bastant difícil!La Laura va ensenyar el sílex, la pirita i algunes banyes de cérvol.A prop del llac de Banyoles vàrem dinar i vàrem veure algunes cabanes de la Draga. A la tornada vàrem fer fotos a dintre del túnel.Vàrem arribar a l’escola a les cinc en punt de la tarda. Va ser una excursió molt divertida.

Marta i Elisenda

Page 17: Sortida a les coves de Serinyà

SORTIDA A LES COVES DE SERINYÀ

H o la , am ics i am igues!

N osa ltres, e ls nens i nenes de 4t de P r im àr ia de l’e sco la V e rnta lla t,hem ana t a le s coves de Se r inyà . E ns han acom panya t le s nostresm estres: la Ca ta lina , la Ca rm e i la M a rta .E l d ia 28 d ’oc tubre , vam so rtir a 2 / 4 de 10 i vam a rr iba r a le s 5h .V am esm orza r a B esa lú , a l co sta t de l pont.V am visita r le s coves, pr im er ens van exp lica r de qu in any e ren , comes de ien , qu i h i havia viscut, què h i troben e ls a rqueò legs. . .T am bé vam fe r un ta lle r d ’e ines preh istò r iques i després vamaprendre a fe r - le s se rvir .V am d ina r a B anyo les. A la ta rda vam passe ja r pe r a llà .E ns ho vam passa r m o lt bé !A l’autoca r po rtàvem apa re lls d ’esco lta r m úsica ( l’M P 3, l’I P O T …) i lacàm era de fo tos.

M a r ia i A ina

Page 18: Sortida a les coves de Serinyà

SORTIDA A SERINYÀ

A la so rtida a le s coves de Se r inyà , h i vam ana r e ls a lum nes de4t, am b autoca r .V am esm orza r a Besa lú .A l visita r le s coves ens van d ir que n ’ h i havia m o ltes. D esprésens van ensenya r a rm es de la P reh istò r ia . V am fe r un ta lle rd ’a rm es i vam aprendre a u tilitza r - le s.M és ta rd , vam to rna r a l’autoca r i vam ana r a l’e stany deBanyo les . H i vam d ina r .T am bé vam veure una m ica le s cabanyes de la D raga i vamdonar una vo lta a l’e stany.I a le s 3 ho res cap a l’e sco la !

G erard i J o e l

Page 19: Sortida a les coves de Serinyà

SORTIDA A SERINYÀ

H o la nens i nenes!D im ecres, d ia 28 d ’ o c tubre , e ls nens i nenes de 4t deV ernta lla t vam ana r d ’ excursió a le s coves de Se r inyà , am bautoca rH i vam ana r pe rquè estud iem la P reh istò r ia .V am esm orza r a l pont de Besa lú .D esprés, vam visita r un m useu p le d ’e ines preh istò r iques.T o t segu it, d inàvem a l’e stany de Banyo les. T am bé vam ana r a lpa rc de la D raga . M és ta rd vam fe r una vo lta a l’ e stany deBanyo les.E ns ho vam passa r m o lt bé .

J o sep i J o rd i

Page 20: Sortida a les coves de Serinyà

SORTIDA A SERINYÀ

E l d ia 28 d ’oc tubre e ls nens i nenes de 4t de l’e sco la V e rnta lla tvà rem ana r a le s co ves preh istò r iques de Se r inyà .V à rem aga fa r l’auto ca r a 2 / 4 de 10 i và rem pa ra r a esm o rza r aB esa lú , p ro p de l po nt rom ànic .A l’a rr iba r a Se r inyà , pr im er , và rem m ira r un vídeo de ls tem pspreh istò r ics i desprès ens và rem d ir ig ir cap a le s co ves. V à rem veuretres co ves, pe rò en rea lita t, n ’h i ha m és de trenta . M és ta rd , ensva ren ensenya r com fe r e ines preh istò r iques. F ina lm ent, và rem tira ram b a rc i và rem veure un gran m ura l preh istò r ic am b m o ltes e inesd ife rentsA m b aquesta visita và rem aprendre m o lt de la P reh istò r ia .

J ana i M a rtí

Page 21: Sortida a les coves de Serinyà

SORTIDA A SERINYÀ

H o la am ics i am igues!E ls nens i nenes de 4t vam fe r una so rtida a Se r inyà i us la vo lemexplica r .V a se r e l d im ecres, d ia 29 d ’O ctubre .V am so rtir de l’e sco la a dos qua rts de deu i vam to rna r a le s cinc .H i vam ana r le s dues c la sses de 4t am b les m estres tuto res, laCa ta lina i la Ca rm e i tam bé ens va acom panya r la M a rta .V am esm orza r a l pont de B esa lú , després vam to rna r a pu ja r al’autoca r i vam ana r cap a le s coves, a llà vam veure un vídeo , i trescoves d ife rents, n ’h i havia una que enca ra havien d ’acaba rd ’estud ia r .M és ta rd , vam to rna r a pu ja r a l’autoca r pe r ana r a d ina r a l lla c deB anyo les. T am bé vam fe r un vo lt pe r e l lla c i vam a rr iba r fins laD raga .D esprés de fe r to t a ixò vam pu ja r a l’autoca r i vam to rna r a l’e sco la ia ixí va acaba r l’excursió .

N oa i V íc to r

Page 22: Sortida a les coves de Serinyà

SORTIDA A SERINYÀ

E l d ia 28 d ’O ctubre e ls grups de 4t de l’e sco la V e rnta lla t vam ana ra veure le s coves preh istò r iques de Se r inyà i vam tira r am b a rc .V am m arxa r de l’e sco la a dos qua rts de deu i vam to rna r a le sc inc .V am esm orza r a l pont de B esa lú i vam d ina r a la vo ra de l lla c deB anyo les. V am veure e l pa rc de la D raga i vam passe ja r pe r a llà .

A n n a i G e o rg in a .