Erdei Iskola Szilvásvárad

Page 1: Erdei Iskola - kig.hukig.hu/images/article/13128/eger.pdf · Erdei Iskola Szilvásvárad. 1. Nap Hétfő Reggel fél 9-kor indultunk a Horvát cukrászda elöl külön busszal. Kb

Erdei Iskola

Szilvásvárad

Page 2: Erdei Iskola - kig.hukig.hu/images/article/13128/eger.pdf · Erdei Iskola Szilvásvárad. 1. Nap Hétfő Reggel fél 9-kor indultunk a Horvát cukrászda elöl külön busszal. Kb

1. Nap Hétfő

Reggel fél 9-kor indultunk a Horvát cukrászda elöl külön busszal. Kb.

11 órára értünk az első állomásunkhoz az Egri várba. Ott idegen vezetéssel vonultunk végig a várba, majd a Dobó István vármúzeumba azután a moziba mentünk. A várlátogatás után a Dobó téren sétálhattunk egy órát. Végül a szálláshoz buszoztunk. Miután a

szállást elfoglaltuk vacsorát kaptunk és utána kiismertük a szállást.

Page 3: Erdei Iskola - kig.hukig.hu/images/article/13128/eger.pdf · Erdei Iskola Szilvásvárad. 1. Nap Hétfő Reggel fél 9-kor indultunk a Horvát cukrászda elöl külön busszal. Kb

A szállás

Page 4: Erdei Iskola - kig.hukig.hu/images/article/13128/eger.pdf · Erdei Iskola Szilvásvárad. 1. Nap Hétfő Reggel fél 9-kor indultunk a Horvát cukrászda elöl külön busszal. Kb

2. Nap Kedd

• A reggeli futás után megkaptuk a reggelit majd egy egész napos kiránduláson vettünk részt a Szalajka völgyben . Megtekintettük a

fátyolvízesést és az ősemberbarlangját . Majd 1 és fél órát játszottunk egy réten. Végül az erdei kisvasúttal zártuk a kirándulást. Délben megkaptuk az ebédet és délután elmentünk a boltba. Estefelé megkaptuk a vacsorát is. Majd fél 9 körül éjszakai túrára indultunk. A kirándulás éjfélig tartott.

Page 5: Erdei Iskola - kig.hukig.hu/images/article/13128/eger.pdf · Erdei Iskola Szilvásvárad. 1. Nap Hétfő Reggel fél 9-kor indultunk a Horvát cukrászda elöl külön busszal. Kb

Az erdei kisvasút

Page 6: Erdei Iskola - kig.hukig.hu/images/article/13128/eger.pdf · Erdei Iskola Szilvásvárad. 1. Nap Hétfő Reggel fél 9-kor indultunk a Horvát cukrászda elöl külön busszal. Kb

Fátyol vízesés Az ősember barlangja

Page 7: Erdei Iskola - kig.hukig.hu/images/article/13128/eger.pdf · Erdei Iskola Szilvásvárad. 1. Nap Hétfő Reggel fél 9-kor indultunk a Horvát cukrászda elöl külön busszal. Kb

3. Nap Szerda

• Reggel újra futással kezdtük a napot . Reggeli után a kilátóba mentünk. Nagyon szép volt látni a tájat a magasból . Kora délután visszaindultunk a szállásra és ebédeltünk . Kora este a Lipicai ménesbe furikáztunk egy katonai jeepel ( dzsippel). Jó élmény volt a lovakat etetni és köztük lenni . Este disco volt .

Page 8: Erdei Iskola - kig.hukig.hu/images/article/13128/eger.pdf · Erdei Iskola Szilvásvárad. 1. Nap Hétfő Reggel fél 9-kor indultunk a Horvát cukrászda elöl külön busszal. Kb

A kilátóban

Page 9: Erdei Iskola - kig.hukig.hu/images/article/13128/eger.pdf · Erdei Iskola Szilvásvárad. 1. Nap Hétfő Reggel fél 9-kor indultunk a Horvát cukrászda elöl külön busszal. Kb

A Lipicai ménes

Page 10: Erdei Iskola - kig.hukig.hu/images/article/13128/eger.pdf · Erdei Iskola Szilvásvárad. 1. Nap Hétfő Reggel fél 9-kor indultunk a Horvát cukrászda elöl külön busszal. Kb

4. nap Csütörtök

• Reggel már „szokás szerint”futottunk és reggeliztünk . Csak sajnos

haza kellett mennünk , mert ez volt az utolsó nap . Délelőtt és délután a Tisza- tavi ÖKO centrumba mentünk kirándulni . Dél körül a kilátó

részébe és a főépület , majd délután hajókázni mentünk . 4 óra körül értünk haza a Horváth cukrászda elé .

Page 11: Erdei Iskola - kig.hukig.hu/images/article/13128/eger.pdf · Erdei Iskola Szilvásvárad. 1. Nap Hétfő Reggel fél 9-kor indultunk a Horvát cukrászda elöl külön busszal. Kb