Спортско удружење - Планинарско скијашко друштво Поштариз Новог Сада IZVEŠTAJ SA AKCIJE Mesto izleta: Srbija – Manastir Sv. Nikolaj, Jagodnja, Sokolska planina, Banja Koviljača Datum: 11.-13. Oktobra 2013.god. Organizacija: PSD Poštar Novi Sad Učesnika: 21( 15 članova Poštara) Pređeno 32 km Visinska razlika: 1500m Osvojeni vrhovi: Mačkov kamen 923m na Jagodnji i Rožanj 973m na Sokolskoj planini Vođa puta: Stojanka Vukov Vodič: Radojica Tabački Opis akcije : petak 11.10.2013. Iz Novog Sada autobusom u 16 sati krenuli smo put Ljubovije i manastira Sveti Nikolaj – srpski Soko preko Rume, Šapca i Krupnja. U manastir smo stigli oko 20 sati i smeštamo se u sobe. subota 12.10.2013. Ustali smo u 6,30 i posle doručka krenuli u 8,00 na pešačku turu od manastira Sveti Nikolaj preko zaseoka Laze i Gorige na greben Sokolske planine. Po grebenu ove planine prešli smo na susednu Jagodnju i krajnje odredište za taj dan vrh Mačkov kamen 923 m nadmorske visine, gde smo stigli u 15,00 sati. Na Mačkovom kamenu je spomen kusturnica srpskim ratnicima iz I svetskog rata. Vreme je bilo lepo sunčano, temperatura iznad proseka za ovo doba godine. Na vrhu pravimo pauzu za lep pogled na okolinu, odmor i fotografisanje. Odatle nazad u manastir vratili smo se autobusom. Popodne smo proveli u odmoru , a posle večere u druženju, pa i ranije u krevet kako bi bili spremni za hodanje sledećeg dana. Pređeno je 20km, visinska razlika 800m. nedelja 13.10.2013 . Posle doručka u 8,30 sati krenuli smo na pešačku turu do Soko grada, a odatle i do vrha Sokolske planine Rožnja 973m. Na lokalitetu Soko grada pravili smo pauzu , fotografisali se nastavili prema Rožnju. Ispod samog Rožnja pre nekoliko godina podignut je manastir Sveti Vasilije Ostroški gde smo bili srdačno primljeni od strane monahinja. Na vrhu Rožanj fotografisanje, razgledanje okoline i nakon toga povratak

Jagodnja i Sokolska planina

vonhan

Page 1: Jagodnja i Sokolska planina

Спортско удружење - Планинарско скијашко друштво „Поштар“ из Новог Сада

nedelja 13.10.2013. Posle doručka u 8,30 sati krenuli smo na pešačku turu do Soko grada,

Page 2: Jagodnja i Sokolska planina

istim putem nazad u manastir, gde ručamo. Pređeno je 12km, sa visinskom razlikom od 700m.

Pakujemo se i u 15,30 krećemo za Banju Kovilača gde se zadržavamo oko 1 sat ( u Kur salonu je bila izložba gljiva). Povratak u Novi Sad oko 19,30.

U Novom Sadu Izveštaj sačinio Planinarski vodič MB 462 Oktobar 2013. Radojica Tabački