Treball de síntesi de 3r d’ESO al Delta de l’Ebre Treball de síntesi de 3r d’ESO al Delta de l’Ebre Els dies 30 de març 1 i 2 d’abril vam anar de Crèdit de Síntesi al Delta de l’ Ebre. Crèiem que seria prometedor, i de fet ho va ser; unes pluges inoblidables sens dubte. Vam passar la major part dels dies caminant entre un fred escarriador, sense parar, amb empenta i decisió per aconseguir el nostre objectiu; sobreviure. Perxant sota la pluja, patint per no caure a l’aigua, visitant el Parc Natural i la subhasta del peix de Sant Carles de la Ràpita, sentint l’autocar com la nostra salvació. 20

Sortides 2n Cicle d'ESO

DESCRIPTION

Page 1: Sortides 2n Cicle d'ESO

Treball de síntesi de 3r d’ESO al Delta de l’EbreTreball de síntesi de 3r d’ESO al Delta de l’Ebre

Els dies 30 de març 1 i 2 d’abril vam anar deCrèdit de Síntesi al Delta de l’ Ebre. Crèiemque seria prometedor, i de fet ho va ser; unespluges inoblidables sens dubte. Vam passar la

major part dels dies caminant entre un fredescarriador, sense parar, amb empenta idecisió per aconseguir el nostre objectiu;sobreviure.

Perxant sota la pluja, patint perno caure a l’aigua, visitant elParc Natural i la subhasta delpeix de Sant Carles de la Ràpita,sentint l’autocar com la nostrasalvació.

Page 2: Sortides 2n Cicle d'ESO

Arribàrem l’últim dia al restaurant de Ca laNuri llençant-nos als plats com si nohaguéssim vist menjar des que vàremnéixer. Un viatge enriquidor, on no hi ha captipus de dubte que l’instint animal va afloraramb els cinc sentits.

Maria Garcia3r d’ ESO

Cançó popular del Delta de l’Ebre

Page 3: Sortides 2n Cicle d'ESO

Treball de síntesi de 4t d’ESOTreball de síntesi de 4t d’ESOa la Catalunya Norda la Catalunya Nord

Page 4: Sortides 2n Cicle d'ESO

Només arribar a l’escola japlovia, i no va parar, perquèla pluja va formar part detot el viatge. Tot i això,sense gaires problemes,vam poder fer totes lesactivitats i passar uns bonsdies tots junts. Primer ensvam dirigir a Toulouse, onvam visitar la ciutat i lesinstal·lacions de l’Airbus380.Després vam anar cap aCarcassone, ens vamallotjar dins de la “Cité”.L’endemà vam visitar elcastell i les muralles de Car-cassone. A la tarda vam ferel creuer pel Canal du Miditan esperat per tots!. Eldijous, l’últim dia, vamabandonar l’alberg i vamanar al Camp de concen-tració de Rivesaltes i méstard a la Maternitat d’Elna,dos llocs, que van captar-nos l’atenció i ens vanimpressionar per les tristeshistòries explicades allà.

Abans de marxar vam anara dinar a Colliure i vampoder veure la casa on vaviure Antonio Machado. Alcementiri alguns alumnesvan recitar poemesde Machado en un petithomenatge al poeta,després de tres dies deconvivència vam tornar acasa amb un bon record dela Catalunya Nord.